söndag 29 maj 2011

Söndag i sängen

God kväll! Mors dag idag. Grattis! till mammi! (som fick ringa mig för att få ett grattis)
Idag har jag bara gjort sånt som man inte kan göra när man har barn. Och njutit av att jag faktiskt inte har några (än). Så vad har jag gjort då? Vaknade kl. 9.30, låg kvar i sängen med datorn i knät till kl 16.30 (!), ätit muffins till frukost, skippat lunchen och varit allmänt ego.



Sedan tog jag mig faktiskt i kragen, även om då klockan var sen eftermiddag, och gick ut o sprang 20 min. Sedan tränade jag hemma med your shape 30 min. Om det finns fler där ute som inte har tränat på 4 år (som jag) så kan jag meddela att det gör j***kligt ont i bröstkorgen när man tränar första gången! hahaha....

Jo, sen har jag planerat semestern! 1 v i sthlm, 2 v i Los Angeles och 1 v i Lysekil! Det blir väl toppen!?! Imorgon bokar jag biljetter! Längtar!


Ha det fint vännen!
Puss o kram, Fia

Inga kommentarer: