fredag 9 december 2011

Pad thai

PÃ¥ väg till jobbet nu. Nu när klockan snart är 11! IgÃ¥r jobbade jag frÃ¥n 6.15 och var färdig med barn, skola och kurs när klockan var 18. DÃ¥ bar det iväg till moon pÃ¥ masthugget för thaimat med kollegorna. 

 


21.30 var jag hemma efter en lÃ¥ng men fin dag. God mat och bästa sällskapet! (men nÃ¥gon saknades ju oerhört mycket!) Idag fick jag lååång sovmorgon! TACK underbara kollegor! 
Fredag idag. Jobba 6 timmar och sedan after work med de bästa! 

Vad gör du idag/kväll?

Visste du föresten att posseidon är på spa? Eller han kanske är tillbaka nu? Jag har inte varit inne i stan på länge...
Fint vykort frÃ¥n honom iallafall! Med badanka och skrubborste. 


 




.



.
.
.


Ha en fin helg min vän! Tag hand om dig och smittas inte ner av magsjukan! Njut av december och fredag!

Puss o kram
Fia

Inga kommentarer: