måndag 21 maj 2012

"Singel" hånar mej!



Finns det en gud som heter Singel så jäklas han med mig och hånskrattar mig i ansiktet! Den jäkeln..
Igår när jag kom med tåget från sthlm fanns det ingen snygging som mötte mig, kramade mig och välkomnade mig hem. Ingen som kunde hjälpa mig upp för de 170 trappstegen med den tunga väskan, nä jag fick vänta i 20 på bussen!
Idag efter 13 timmar på jobbet orkar jag inte laga mat. Och ingen man i mitt hem som har maten klar heller. Och nackdelen med singellivet yttrade sig totalt när jag bestämde mig för yoghurt och sylt, och JAG INTE FÅR UPP SYLTBURKEN!!!

Vem ska skeda mig i sängen? Vem ska klia mig på ryggen och pilla mig i håret när jag tittar på film? Vem ska peppa mig till att träna? VEM ska öppna syltburken?!??

Nog om skitsnack. Byxorna på bilden kommer från Monki (såklart!). Ful-snygga är dem, töntiga och helt underbara! You gotta love monki!

Nu är jag för trött efter för mycket jobb. Går och borstar tanden och sedan blir det sängen tidigt för mig! (ja, 22.30 är tidigt för mig!)
Hoppas på ett underbart singelliv imorgon och att Singel har hånat klart! :P
Natti!
Puss o kram
Fia

Inga kommentarer: