måndag 9 juli 2012

Jobb!



Nytt jobb börjar imorn. Typ. Eller samma jobb, men annat ställe, andra kollegor och andra barn. Ska jobba på sommarfritids 2 veckor av mina ordinarie 4 veckors semester. Långa dagar blir det. Shit asså.. Och så får vi se hur det går med det här med pendlingen nu när jag bor på Hisingen-island (Hisingen-ajjläänd). Imorgon ringer klockan 6! Vågar inte ens tänka på när jag måste ställa klockan på torsdag!!
Ja jag ska inte gå upp 6 imorn asså. Jag snoozar till 6.15 och sedan cyklar jag kl 7. Herregud... Cykla hemifrån en timme innan jobbstart. Det är annat än när man bodde på masthugget och cyklade 10 min innan jobbstart! :P

Oj då.. Klockan! Dags att sova. Jaja, 5 timmars sömn blir det i alla fall.

God natt finaste! Tag hand om dig och hoppas att solen tittar fram på oss imorgon!
Puss o kram
Fia

Inga kommentarer: