söndag 2 september 2012

Planera?



Nu sitter jag här IGEN och försöker lägga upp en resplan. F-n vad svårt det är! Vill ju inte åka så mycket fram och tillbaka, utan hitta en sträcka att ta mig, med ställen att stanna på som ligger i rad.
Oh shit vilka rapar jag lägger! Hahaha! Drack precis dukoralen, snacka om bubblor i den asså! Haha! Och så vaccinerades jag igår och i förrgår (har jag redan sagt det eller?) Läkaren igår beskrev mig som "verkligen en benig tjej".... Haha..Vaccinationer och mediciner för 5 000 kronor är jag uppe i nu.... Det suger ju att det är så dyrt. Men det är ju en del av resan! Måste tänka att detta är en del av det jag har sparat pengarna till.

Snacka om lugn helg. Gu så skönt. Det var länge sen. Igår bjöd nya kombon på några insjökräftor. Jag fick smaka för första gången i mitt liv! De var inte så illa, men helt klart är att havskräftor är godare!


Jaja.. Jag får väl planera vidare här... Köpa flyg och sånt. Sedan måste jag ut och springa!
Hur är din helg? Och hur går det med träningen? Vi kan väl peppa varandra?! Heja, heja, heja!!!
Puss o kram, ses på stan.
fia

Inga kommentarer: