torsdag 7 april 2011

Corkboard me!

Hej!

Jag ska bara säga några saker. Om ni vill läsa vårtecken som vi samlar hittar ni dem här. Om du vill göra en egen corkboard hittar du den här: http://corkboard.me Flera kan gå in på samma corkboard adress och lägga till post-its på samma tavla. Man kan alltså sitta med datorn och vips så kommer det en ny lapp och text som växer, för att någon annan någon annanstans skriver. Men då måste man alltså ge vidare den exakta webbadressen.
Okej, det var det.
Så ska jag säga att idag på jobbet tjafsade barnen lite i form av: "Ni spionerar på oss!" "Nej, vi spio-inte-nerar!". Ingen mer än jag märkte att han sa fel. Till och med när de bråkar är de alldeles underbara ungar!!
Och så ska jag säga att jag har världens bästa jobb.

Det var allt.
So long!
Fia

Inga kommentarer: