söndag 24 april 2011

Påskhelg

Helgen är lång. Visst är det skönt?! Åh, jag älskar att ha tid på helgen. Tid att åka och hälsa på. Tida att umgås, att vara ute i solen, tid att inte ha något att göra med! Fantastiskt... När jag börjar längta till jobbet igen, då har jag haft en fantastisk helg.
Och när vädret är som det är denna helg också, visst är det heeelt underbart?!?!

Långfredagen var lång och lat. Jag satt på en parkbänk och lapade sol. Pratade med en 3-åring som trodde att O var min pappa. Och så packade jag iordning. På sen eftermiddag åkte vi till skaftö och hälsade på Bobo o Janni och deras 2,5 veckors lilla Zeb. Lite mys, paket, hundar, prat, dricka och sedan var det lite Pelles på det, med crême brulé, räkmacka, shots, öl, mera prat och mys, stilla hav, saltvatten och umgänge!

Vi sov hos svärföräldrarna på skaftö och åt påsklunch där på påskafton. Sedan åkte vi till Trollhättan för härlig middag, mera mys, mera barn, lek, paket, godis, cheesecake, skratt, heliumballong, vin och massa prat. Vi var hemma hos John o Denise och firade påsken med deras familj samt Arne o Hanna. Gu så trevligt! I säng kom vi vid 2-tiden och så upp för Linellamys kl. 5.45. Den sömnen har jag tagit igen under dagen!! ;)
Ja, så bjöds det på frukost och sedan åkte vi till skogen och mös i solen med korvgrillning och lek.

Imorgon är det denna långhelgens sista dag. Undrar vad den bjuder på!?!? hihih!!

God natt!
Tack världen för en fin helg!
Puss o kram,
Fia

Inga kommentarer: