måndag 22 augusti 2011

Bildregn

 Åh, vad härligt det är!! Klockan är snart sex på kvällen, och jag sitter på balkongen o svettas!!! Underbara fina sol! Tack för att du lyser på mej! 

Nu till lördagen som passerat. Vi startade dagen med frukost på Ethel´s, mickan, zack, jess, sandra och jag. Ida kom mot slutet för en kopp te. 
Sedan en promenad och shopping på magasingatan.














Hejdå till M & Z och ida, och hej till sophia, felipe och anders som vi mötte upp på liseberg. Och så kom emme och jocke också! Karuseller och mumsig våffla. Och ja, jag vågade åka atmosfear!!! ;) 








Sedan gav vi oss ut i göteborgsnatten, sandy, emme, jocke och jag och lyssnade på spelningar som kulturkalaset bjöd på. En riktig heldag med massa kära vänner!! Tack för en så fin helg!







Nu ska jag njuta vidare av solens strålar. 
Tag hand om dig min vän, du är värdefull!
Puss o kram,
Fia

Inga kommentarer: