lördag 6 augusti 2011

Milen avklarad

Idag sprang jag milen för första gången på... eh.. ja, 8 år kanske..
Men det gick! Jag tog mig runt! haha.. Och en medalj fick jag för det! ;) Det var musselloppet i Lysekil.. Spontananmälan igår kväll! Det var ändå bra, då blev jag tvingad att springa milen! Och nu vet jag att jag fixar det, så då kan jag börja träna på en mil istället för mina ynka 30 minuters-rundor...

Okej, sedan tog jag min möra kropp till Emma där vi åt tacos, jag Emma o Sandra. Tjata, åt godis och spelade spel gjorde vi också. Mys!
Och så ringde Rickard Sjöberg från postkodmiljonären när en kär vän valde mig när hon behövde hjälp och valde att ringa en vän! Tack för förtroendet du underbara, men ååh... nä, jag kunde inte hjälpa henne... :(

Hmm.. ja, det var den dagen! En fin dag!
Tack för att du finns!
Fia



Heeeelt slut i Pontus o Sabinas soffa efter duschen...



Inga kommentarer: