måndag 10 oktober 2011

Åh vad du är tråkig

Det finns en människa som besöker min blogg. Han eller hon lämnar tråkiga kommentarer utan mening, bara massa svordomar. Jag har nu fått ändra inställningar så att jag får granska varje kommentar innan den publiceras. Då får jag möjlighet att ta bort hans/hennes kommentar utan att någon annan ser den. 
Nu har denna människa börjat klicka "ogillar" på mina inlägg. Till dig har jag bara en sak att säga: Åh vad du är tråkig!! Det hade ju varit kul med lite roliga skämt, men det här är ju bara så onödigt. Ska jag behöva ta bort möjligheten att klicka sina reaktioner bara för att du förstör? Eller ska jag behöva kolla upp din IP-adress och spärra dig så att du inte kan kommentera/klicka? Snälla, jag ber dig om att sluta. Jag orkar inte hålla på och spärra... 

Min vän! Bli nu inte nojig för att klicka ogillar! Jag märker skillnad på när det är du som klickar eller den där tråkiga människan. Fortsätt att klicka! Och kommentera! Och kom ihåg att du är värdefull!

Puss o kram
Fia

1 kommentar:

Sophia sa...

Avundsjuka såklart gumman, annars gör man inte sånt dumt!