söndag 9 oktober 2011

u know it

Jag kan ju inte hålla mig borta. Både du och jag vet det. Bloggen är min kanal för mina känslor och tankar. Min dagbok. 
Jag saknade energi, lust och glädje i att blogga. Jag behövde en paus. 
Men jag är tillbaka. Jag saknar dig! Min vän, min läsare, min kanal. Jag kan inte hålla mig borta. U know it. 

Puss
Fia


Jo, en sak till. Man kan ju klicka. Du kan klicka. Klicka gillar, ogillar eller hmm.. nedanför varje inlägg. En mycket kär vän till mig frågade om hur det funkar. Nä, jag kan inte se vem som klickar vad. Så klicka på! Er respons betyder mycket för mig! Så klicka! 
Och ja, jag tror det är du, min fina vän, som klickade ogillar på inlägget om att jag tar paus från bloggen! Kärlek till dig!

2 kommentarer:

Sophia sa...

Kan de varit jag? =)

Fia sa...

Ja! ;)