söndag 6 november 2011

Snö, däck och renovering

Det var snö i göteborg igår! (se inlägget nedan...) Jo, det var en snowboardtävling och snön var anlagd... Söta snowboardkillar, uppiffade tjejer och Petter spelade. Men kommer ni ihåg för ett år sedan vid den här tiden? Då var det naturlig snö. På riktigt! 
I alla fall.. Jag och Sandy var en sväng på stan och tittade. Och lyssnade. Sedan gick vi kungsgatan och avenyn, men hittade inga utklädda alla-helgona-busar förutom en gorilla, så vi köpte på oss massa godis (som jag kämpar med än...), åkte hem och tittade på film.  
Vad gjorde du igår? Var du ute och svira? Eller var det lugnt för dig med?

Usch, nu fryser jag. Bara jag tänker på snö. Jag tror att one piecen ska på.
Jag har varit ute och bytt däck på bilen! För första gången i mitt liv. Det var inte alls svårt. Det bara behövdes någon som berättade hur jag skulle göra på det första däcket, så fixa jag resten själv sedan. Men vad tråkigt det var då.. Lång tid tog det också. 
Hur är dina kunskaper? Kan du? Brukar du byta däck? 

Bilder från renovering på Hönö i fredags. 
Och så önskar jag dig en lugn, fin, mysig, varm söndag. Det är du värd! Unna dig något härligt, fint eller gott!
Jag tycker om dig.

Puss o kram
Fia







Inga kommentarer: