tisdag 29 november 2011

Snö eller sand?

Hej min vän!

Hur är det? Hur mår du? Och händer det något kul? Ja, förutom att det närmar sig jul... Är det kul? Eller är det stressigt?
Jag är inte ett dugg stressad. Bara hur förkyld som helst och helt slut och det är bara tisdag kväll.... Jag har tre jobbdagar och två kvällskurser kvar innan det blir helg. Men på fredag kl. 15 ska jag slänga mej på soffan, snyta mej och pusta och sucka! Och så ska jag jobba med en rapport också, men det låtsas vi inte om (för tillfället...)

Nä, jag längtar efter sol och strand. Jag vill ha en 30 graders het, vit sand att borra ner mina fötter i. Och ett turkost hav. Dra åt skogen julafton. Sommarsol is the shit.

Trevligt att jag skriver lite va? Det var länge sen jag bloggade ordentligt.
Så skulle jag lägga in en bra låt, men ingen inbäddning var tillåten... Så jag länkar.

http://youtu.be/PCLERYzJsYA

Okej, det var allt.
Nu är det desperate housewives.
Puss o kram du underbara, fina vän!
Fia


.

Inga kommentarer: