måndag 18 juni 2012

Men jag är iallafall bra på att baka!



Ineffektiv är jag.. Men jag är iallafall bra på att baka! Flyttpackar inte så snabbt. Men nu har några dagar gått och jag har bara köket och kläderna kvar. Typ. Men jag är iallafall bra på att baka!

Annars då? När klockan är 20 och jag precis kommit hem från jobb, Sahlgrenska och 100 andra ärenden äter jag middag och blir helt slut.. Ögonen går i kors och jag vill bara vända på dygnet, sova NU och hellre vakna kl 4 än att vara vaken mer... Men jobb väntar så det är bara att bita ihop, öppna ögonen och planera den där föreläsningen för morgondagen. Men jag är iallafall bra på att baka!

När allt är klart, jag är redo för natten, tänker att jag är jätteduktig och ska lägga mig tidigt (23.30), så går jag ju likförbannat runt och TRALLAR för mig själv! Jag som typ aldrig pratar eller låter för mig själv. Jaha. Så nu är jag pigg. Såklart. Men jag är iallafall bra på att baka!

Jag har mina brister, men baka, det kan jag.

God natt.
Puss o kram
Fia

Inga kommentarer: