fredag 10 augusti 2012

Statusuppdatering



En annan dag denna vecka när jag åt rester från söndagens hemlagade bakfyllemat hände det på bilden. Köttbullen fastnade alltså i korven och lossnade inte. Där hängde den. Jahapp.
(inget skämt asså! Den var fast så jag hann ta flera bilder och sedan drog jag loss den då den inte lossnade själv)

Annars då? Jag är så trött. Det är för lite med 2 veckors semester! :( Tillbaka på jobbet alltså, och känner mig sådär motiverad. Det händer ganska mycket ändå och jag umgås med folk hit och dit. Det är bra!! Jag brukar ju säga att jag hatar att va själv!!
Nu har jag faktiskt varit själv 2 kvällar i rad och ikväll kommer den tredje, och det är inte så illa det heller just nu När jag känner mig trött.

Jo, så har jag fått kombo också. En inneboende. Marianne har flyttat in. Känns jättekonstigt att inte bo själv längre!!! Kunna breda ut sig, kissa med öppen dörr, ta disken imorgon, gå runt hemma naken... Haha.. Men det funkar bra hittills. Hon är bra. Bara konstigt att bo med någon.


Hur mår du? Vad gör du? Hur är allt?
Tag hand om dig, njut när solen visar sig, krama dina nära, skratta och le!

Puss o kram
Fia

Inga kommentarer: