söndag 17 oktober 2010

Grease

Tjilevippen! Hur mår du? Det är fint ute nu, har du märkt det? Jag har varit på en promenad i min ensamhet. Skönt.
Jag har blivit med bil! Eller ja, det är jag ju redan, men med en ny bil! En volvo v50. När den står brevid en v70 ser den ut om ett skämt! Den är så liten! haha... Men ändå stor. Vi är 2 i vår familj så bilen är perfekt liten/stor för oss! ;) Kombi innebär bra packningsutrymme! Jag hoppas att vi får bilen imorgon.. Nu väntar jag spänt på att den ska komma! Här är den...





Den gamla ska säljas. Någon som är intresserad av att köpa en väldigt välskött skoda octavia, år -00, bara gått ca 8000 mil, endast 2 ägare så kontakta mej!!! En fönsterhiss är sönder, annars är den perfekt!


Var ute och åt på Da Vinci intill Linnégatan i fredags. Mums! Det är värt ett besök! Och igår åt jag ute igen! Med systrarna BeillonLilla London avenyn. Inte riktigt lika värt besöket tycker jag.. Sedan gick vi vidare till scandinavium för Grease! Fantastisk föreställning med grymt bra platser!!



Rock girl goes to Grease (OBS, skämt!)
Dress from Golden Pony


Nu ska jag baka cup cakes! Alla är bjudna på fika, bara hör av er och kom!

Pussisar
Fia

Inga kommentarer: