söndag 24 oktober 2010

Söndagsångest

Hej kära du. Jag har varit dålig på att blogga denna vecka. Men det är trots allt min blogg och jag skriver när jag känner för det... ;)

I torsdags var jag på biblioteket med 6-åringarna. På vägen stannade vi utanför ett bageri och dreglade över tårtorna.. Så diskuterade vi hur vi kan samla ihop pengar till ett tårtkalas på skolan. Hur gör man för att få in pengar? Verklighetsanpassat lärande och meningsfulla diskussioner... Då tar barnen åt sig mest och lär sig massor!

Igår tillbringades inte mindre än 6 timmar på en bar med tjejerna. Jättekul!!

Idag - söndagsångest. För första gången på extremt länge. Jag får nästan aldrig söndagsångest längre. För att jag älskar mitt jobb! Men idag har den smygit sig på... Jag längtar efter lov. Jag behöver få andas lite.
Bara en vecka kvar, så är det lov sedan! Tack för det! :)

Nu återgår jag till en dålig film på tv och min söndagsångest.
Kram till dig!

Inga kommentarer: