torsdag 7 oktober 2010

Hört i bamba...

En av fördelarna med mitt yrke är de roliga diskussionerna och samtalsämnena vid lunchen. Idag drog vi vitsar.

Vem kan hoppa högre än eiffeltornet?
och en lite svårare....
Kommer var 4:e år och sprutar från ryggen.
hmmm.... en till!
Vad är lika litet som ett ägg, men når lika långt som en kyrkvägg?
Svar kommer vid annat tillfälle!


Imorse skulle jag hem till Sandra och vattna blommor och ta posten. Jag visste att hon skulle komma hem idag, så lite skraj var jag när jag satte nyckeln i låset! Tänk om det är någon där inne?! Sandra kanske redan är hemma, så kommer jag, låser upp och går in! Tänk om hon hör någon fiffla med låset och tror hon får inbrott? Hon kanske slår ihjäl mej då! hahah..! Men nä, ingen var där. Tur det. Jag hade blivit livrädd!

Nu ska jag steka pannkakor. Det är inte ofta man äter sån barnmat! ;) Gott ska de bli...

Snart är det helg min kära vän! Skönt va?

Fia

Inga kommentarer: