söndag 18 september 2011

Kommer du ihåg milen? Och så helgen...

 Äntligen har jag fått den enda bilden på mig själv som är tagen precis efter jag sprungit milen på loppet i Lysekil. Så här kommer den, för att du också ska få se! Den nedre bilden har du redan sett. Hur det går med löpningen nu? hahah.. Ja, du kan ju gissa själv.







Annars då? Vad har du gjort i helgen min vän? 
Oh, jag åt kött till middag i fredags. Med potatisgratäng och bea-sås, men det är oviktigt. Det viktiga är köttet. För första gången på flera månader (maj/juni kanske?) åt jag en bit kött. Gu vad gott det är! Hårt stekt, krispig yta och rött i mitten. mm....
Och så har jag ätit daimglass med grädde o kolasås. Marängerna saknades. 

Ja, det är väl mest det min helg har gått ut på. Äta. Annars har jag inte gjort så mycket. Ett par filmer, lite tv, skavlan, gäster med gester, idol. Några drinkar hemma. Bloggläsning och musiklyssnande
Min helg det.

Undrar vad dagen bjuder på. Dax att gå upp ur sängen nu!
Ha en fin dag, kom ihåg att du är vacker! Du är unik och speciell. Tack för att du finns.
Puss o kram
Fia


Inga kommentarer: