onsdag 7 september 2011

Svampskogen

Jag vet att min blogg inte är så kul nu för tiden. Och att den handlar mycket om jobbet. Jag gör liksom inte så mycket annat känns det som! Och helgen som gick var som sagt lugn, satt mest hemma, sov och kollade på film! Så ja.. Det är mest jobb som gäller. Jag ber om ursäkt för tråkigt innehåll i bloggen! 
Här kommer mera tomt snack som ni kanske inte alls vill läsa om. Så sluta nu då i så fall. Läs inte längre. 

Okej, då kör vi. Idag hade vi en heldag i botaniska trädgården med jobbet. Klarade oss undan regnet, men kallt var det ändå. Vi var där och bara lekte, men i stugan intill fanns en svamputställning. Min tanke var "shit, finns det så många svampsorter i sverige?!" 


Thats my day. Hur var din? 
Puss o kram fina du!
Fia






Inga kommentarer: