onsdag 11 april 2012

Bildlöst!

Inte ofta sker det, men detta inlägg är ett sådant. Ett sådant utan bild.
Vad gör du? Sover? Laddar för jobbdag imorgon? Jag fattar inte riktigt hur man gör det.. Jag är så dålig på det! Det här med rutiner.. Lägga sig i tid... Om 6 timmar ringer klockan. Får väl gå o borsta tänderna nu. Snart.

Kollade över min kalender och planerade lite.. Inser att under de kommande 8 veckorna har jag bara 2 oplanerade helger. Massa kul, men har jag råd med allt?! Alla fester?! Alla resor hit o dit....

Jo! Så måste jag ju berätta att jag inte äter på papperstallrikar längre! :D Tack vare skjuts av bästa K-son från LL till gbg i måndags kunde jag få med mig servisen som fina Jessica köpte in åt mig!! Så nu, efter 3 månader med papperstallrikar, äter jag på porslin igen! ;) haha...

Okej.. Dags för sängen va det va... hm..
Natti,
Fia

Inga kommentarer: