måndag 2 april 2012

Gör't!

Gör saker för mig!
När jag ska söka en utbildning som jag måste ha arbetserfarenhet för att komma in på, hur gör jag då för att lägga in arbetserfarenheten på studera.nu? Det heter ju inte ens studera längre... Är det antagningen.se? Hur som helst, där står att jag har 0 års erfarenhet. Hur gör jag?
Och hur gör jag för att söka lärarleg? Vad för papper behöver jag och vart ska jag skicka dem?
Kan du göra det för mig? Sök utbildningen jag vill in på, ansök om lärarleg för mig, klipp mitt slitna hår, diska min disk, hitta mig en lägenhet innan jag blir bostadslös i juni, finn mig en man att leva mitt liv med! Fixar du det för mig så kan jag fortsätta fundera över vad folk gör hela dagarna (se tidigare inlägg).
Okej då, jag inser att det finns massor jag borde ta tag i, har bara varit alldeles för deppig för att göra det idag.

Har på Schulmans show på tvn i skrivande stund. Tittar inte, men mina öron fångade "Alla har ärr. Vad har du för ärr och vad berättar det om dig?"
Intressant fråga! Vad har du blivit skadad av, fysiskt eller psykiskt? Har du läkt eller har du lärt dig att leva med det? Eller är det inget ärr än, blöder du ännu?

Okej, ett alldeles för långt inlägg, dessutom för tråkigt för dig att läsa. Men det gör inget, jag fick skriva av mig i alla fall!
Fast jag har haft en deppdag så har folk hört av sig så lägligt idag. TACK för att ni bryr er! Tack för att ni frågar hur jag mår! Fina kusiner, Emma (Alva!), Jessica, Jossen, fina Sandra, Emma, Sabbe, Mickan och mammi. Små ord betyder mycket! Kärlek till er!

Nu min vän är det läggdags.
Puss o kram,
Fia


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: