torsdag 22 juli 2010

En dildo i väskan?

Igår efter lunch packade jag åter igen väskan för några sista dagar i Lysekil för den här semestern. Överst i den proppfulla väskan la jag lådan som jag hade fraktat hem browniekakan i, och tryckte till för att det skulle gå att stänga.

Det började vibrera, inte lite heller! Det satte igång en bra vibration i väskan. "Har jag en dildo i väskan?" hann jag tänka innan jag började leta. "Men.. ÄR det en dildo? Jag har väl ingen...." I sökandet efter vibrationernas källa närmade jag mej necessären och då kom jag på. Tandborsten! Eltanborsten....

På vägen till Lysekil från gbg tog jag omvägen via skaftö för att fylla den där lådan med vinbär. Mums!!! MASSOR har jag fått, och på busken märks det inte ens att jag har plockat.

På vägen ner till färjan över till LL sedan fick jag uppleva stockholmarnas järnhand på ön. Nu har dom kommit. Invaderat och tagit över ön. Badjävlar.


/Fia

Inga kommentarer: