onsdag 21 juli 2010

Sova?

Så sitter man här igen.... Har visst vänt på dygnet helt!

Mensvärken har inte släppt på hela dagen, trots alvedon. Men jag kom iallafall iväg till ikea! Äntligen har vi köpt oss en sängstomme. (Har bara haft medar förut..) Bild kommer! Och planer för att göra om i köket har smidits.... Men ja.. Det finns en herre här i huset som måste "sova på saken". Jag vet bestämt att han har fått det från sin far! Både hans mor och jag brukar sucka över att beslut kan ta så lång tid ibland. haha...

Nä, nu får jag väl gå in till min älskade som "sover på saken" och provsova den nya sängstommen!

Natti!
Puss,

Fia



PS.
Visste ni förresten att den turkiska yoghurten, som för övrigt har en grek på bilden, inte alls är turkisk, utan faktiskt tysk?!?! hahaha! Man kan lura konsumenter på allt! Varför inte hjälpa miljön och jobba för hållbar utveckling genom att exempelvis äta svensk vanlig jävla yoghurt?? Sedan kan den väl vara gjord på turkiskt, grekiskt eller tyskt recept för den som vill, det skiter jag i. Men varför konsumera tyskproducerad, transporterad mat? DS.



Källa:
klicka här


Inga kommentarer: