söndag 25 juli 2010

Uppdatering...

Kusins bröllop och deras Sagas dop den 12 juni.

Jag bestämde mej för att stanna kvar i LL den här sista semesterveckan jag har kvar. Tiden har gått så fort! 4 veckor som jag har gjort.... eh.. ja, vad??? Det ska bli jättekul o komma till jobbet, det kommer vara mkt att göra med omorganiseringar och byte av lokaler, men det är ändå så roligt! Men åh, vart tog mina 5 veckors semester vägen lixom?! :(

Igår hade jag, Mickan o Ewe en svettig dag på bryggan i norra hamnen! Sen drog jag o Mickan och grillade korv och bakade kladdkaka! haha... Josse kom och vi satte oss på pråmen. Myys! Idag kom O hit ett par timmar för att säga hej, har inte setts sen i tisdags! Sakna. Nu åkte han tillbaka hem för att jobba imorrn. Regn idag... hmm.... havsbadet ikväll? För första gången på typ 2 år.. njaa.. jo... kanske. (var jag där nån gång förra sommaren?) Kommer va folk där ikväll iallafall!

Hej så länge! ;)
Fia

Inga kommentarer: