torsdag 4 november 2010

God Jul!

Herre jösses va fort denna vecka gick... Men det är ju höstlov! Jobbade måndag utan barn. Utbildning och planering m.m. Och så bara 3 dagar på fritids med barnen och så är det fredag imorgon! Sista dagen för denna vecka. Eller ja, nästan. Ska jobba hemma med IUPs i helgen..




Jag har välkomnat hösten med tända ljus ikväll. Jag brukar vara väldigt flitig med ljus på hösten och börja typ i september redan för att höja stämningen. Jag som brukar avsky, ja rent av hata hösten har i år lyckats klara mig utan ljus ända tills nu! Det ser jag som ett gott tecken. Jag har haft så fullt upp och mått så bra och trivts så gött så jag inte har behövt höja stämningen med hjälp av tända ljus! Det behöver jag egentligen inte nu heller, men det är så mörkt ute och så kallt här inne så nu är det dags!


Idag är det precis 7 veckor kvar tills vi åker till Kambodja. Och precis 7 veckor och 1 dag till julafton. God Jul! ;)

Inga kommentarer: