måndag 1 november 2010

Måndag, höstlov och promenad

Den första dagen på lovet har passerat. Vi hade studiedag så inga barn fanns på fritids idag. Vi har haft möjlighet att få jobba undan massa "att göra saker" och det har varit toppen! Imorgon kommer de mysiga barnen och vi ska ha ett härligt lov tillsammans!

Efter jobbet gick jag långpromenad i slottis och sedan promenerade hem. Nu j**lar ska jag ta tag i det här och röra mej mer. (Hmm... Hur länge kommer det hålla i?!?) Heja mej, heja mej!!! Och nu har jag mättat min hunger med en ordentlig sallad. Mums!

Jo, i slottis ja. Djuren var fortfarande vakna! Och jag kan ju bara inte låta bli att stanna och titta på sälarna som hoppar o dyker.. Pingvinerna som gungar från sida till sida när de går och de nyfikna hjortarna med söta Bambiprickar på ryggen.
Och så plötsligt såg jag ett rådjur utanför stängslet! Sötis.. Han bodde nog i skogen.

Vilket trist inlägg.. Inget intressant för er att läsa! haha... Men det skiter jag i. Min blogg, min text. Om du inte vill läsa så hoppa över det bara! ;)

Vad gör du denna måndag?
Kram!
Fia

Inga kommentarer: