tisdag 21 juni 2011

Packtips!

Jobbat tidigt idag och kom hem i skön tid. Så var det dax att börja med en packlista inför LA. Shit! Bara 2 veckor kvar till sthlm nu! Härligt!! Och så flyger jag om 3 veckor från sthlm till LA. Eh, ja, det var inte det jag skulle skriva om. Jag bara kom på det.
Hur som helst. Packlista. Så tänkte jag att folk har säkert publicerat gamla packlistor, så slipper jag tänka. Googlade och hittade något mycket bättre!!! Packlista.com
Jag klickade i hur jag ska resa, typ att jag är kvinna, borta 3 veckor, charter och vad jag ska göra (man kan klicka i flera saker) och vips så är listan klar. Guuu så bra!!!




Nere på Hygien stog kondomer med som en punkt. Bra! Men jag har inte tänkt att ligga, så jag tar bort den. För det kan man göra serru. Man kan ta bort och lägga till saker på listan som man vill.
VEM har skapat denna otroligt smarta sida!? Eloge!

Puss o kram

PS Jag måste ju berätta... Jag blev påkörd när jag cyklade hem från jobbet.... Ingen fara, jag är ok. Och han som körde på mig också. Han blev bara rädd när han fick syn på mej (när han var i sidan på mej). Inte mindre än en mås var det som körde på mej!! Eller ja.. flög på mej. Fy vad äckligt!

Inga kommentarer: