onsdag 1 juni 2011

Vad vill du egentligen?

Hur var det nu, fanns det fler där ute som inte har tränat på 4 år? Nu kan jag berätta att andra gången man tränar gör det inte ett dugg ont i lungorna/bröstkorgen. "Bara" i musklerna. Heja på! Ut o träna nu!

Jag har precis avslutat ett träningspass och ska snart hoppa in i duschen. Tänkte ut o springa igår egentligen, men min enorma träningsvärk har hållit mig hemma! Värken är fortfarande enorm, men nu var det dags. Mina benmuskler kändes som sjuuukt stora när jag sprang på grund av träningsvärken.. Och då kom jag o tänka på... Vad vill jag egentligen? Få enorma benmuskler? näää.... För mig är det viktigt att fundera ut vad jag vill, för att jag sedan ska kunna komma dit med rätt metoder. Oavsett om det handlar om mina elevers läsförmåga, inredning av mitt hem eller träning.

Nu vill jag: träna upp uthålligheten, konditionen och stärka coren. Jag behöver din hjälp. Är löpa en bra metod för att nå målet? Eller kommer jag få feta lårmuskler? Du som kan, snälla hjälp mig!

Puss o kram,
Fia

Inga kommentarer: