tisdag 28 juni 2011

Sommarvärme

Oj, vad varmt det blev. Visst är det underbart?! Kom ihåg att njuta min vän!

Min O har köpt båt. En segelbåt. Jag skulle ge er mer info, men jag kan inget sånt där. Att det är en plastbåt, segelbåt med en liten motor vid behov, 4 kojer är det enda jag vet. Jo, att den är vit och står "Vilda Hilda Hönö" på den vet jag också. Men texten ska bort. Det är fult. O:s båt ska inte heta något alls. Det har jag bestämt.
Ja, okej. Det är vad jag vet. Vill ni veta mer får ni fråga O.

Vi var i båten en sväng ikväll. Så fint det är. Kvällen. Vädret. Havet. Systers hus. Men hon med man var visst i Italien, så middagen fick intas på Hönö pizzeria istället. Fint det med, när man kan sitta ute och se ut över havet och solnedgången.




Hönö Klåva klockan halv nio på kvällen....



Smultron på strå



Tack för att du finns! Sov gott
Fia

Inga kommentarer: