fredag 27 augusti 2010

Jag lever...

...och det känns!

Hej du vackra..
Jo, jag jobbar. Inte just nu alltså, men jag jobbar mest hela tiden känns det som. Det är därför jag inte har bloggat. Är jag inte på jobbet och gör massa övertid, så sitter jag hemma och planerar, gör shema, skickar jobbmail, osv. Och sedan äter jag, slappar i soffan och somnar. Ja, det är väl typ så den sista tiden har sett ut.

Mor o far är på besök i storstan.. Denna fredagskväll har bjudit på rådjursmiddag och kladdkaka. Tack för maten älskling! :)
Imorgon ska mor på stan, men orkar jag verkligen hänga me?! hmm.... Skulle sitta fint med en slappardag!
Framåt eftermiddagen ska jag och O åka till Trollhättan för kräftskiva. MUMS!!!

God natt god natt du svarte katt....
Sov gott alla mysiga människor där ute!
Puss Fia

Inga kommentarer: