lördag 28 augusti 2010

Mitt hem

God förmiddag fina du!
(datumet ovan stämmer ej. Jag publicerar detta kl. 12.40 idag, söndag.)

Åh vad jag njuter utav att det är helg! Så jag orkade ta mej ur sängen igår till sist. Jag gick till.... Soffan. Och la mej o kollade på tv. Efter ett par timmar kände jag för med dator, så jag gick tillbaka till sängen och tog upp laptopen i knät igen. Ååhh.. vilken härlig slappar dag! Sedan blev klockan bråttom -hoppa in i duschen och iväg till trollhättan, John & Denisekräftskiva!! Trevligt!!! Bilder kommer, håll utkik!

Sålänge har ni resterande bilder på mitt hem. Köket har ni redan sett, titta här, men ändå kommer en liten påminnelse bild! ;)

Hallen. Utgång rakt fram, toan till vänster.

Badkar -lyx enligt vissa, tar onödig plats enligt mej.


Mormors gamla linneskåp. Fyllt med dukar, lakan, handdukar... Smyckeskrin uppe på skåpet från Bangladesh.

Här ligger jag just nu, med datorn i knät! ;) Överkastet är också från Bangla. Hur jag fick med det hem? hahah... Allt går väl när man slänger alla kläder man har med sej, och istället trycker ner shoppinggods i en 60-liters ryggsäck?! Dessutom hade jag på mej 3 lager kläder när jag flög hem - dom fick inte plats i ryggsäcken! haha..




Vardagsrummet med matbord direkt till höger och balkongen längst bort till höger.





Jag älskar: Stora fönster, ljuset, utsikten och att vi bor såpass högt upp!







"Explosiv vara. Farligt" står det på lådan. Den använde mormor som brudkista när hon flyttade ihop med morfar. Nu används den som vinlåda. Här kan man hitta mycket gott! ;)




Balkongen. Eh, ja. Lite döda växter och sånt ni vet... ;)




Gästrum. Du är alltid välkommen hit, kom och hälsa på!!! Eget rum utlovas ;) hihi...



Nu är det bara ett rum kvar, som ni faktiskt aldrig kommer att få se! Bara de som kommer och tittar när man hälsar på! Datarummet... Det står ett skrivbord och en bokhylla, och det är hur rörigt som helst!
Ja, sen har vi ju my walk-in-closet också. Den får ni också titta på i verkligheten.



Återkommer med kräftskiveskvaller!
So long..
Fia

Inga kommentarer: