fredag 18 februari 2011

Fredagsmys

Jaha, och där tog sportlovet slut! Vad fort det gick! Men vad underbart jag har haft det på jobbet! Och jag har sportat.. ehh.. inte så mycket.
Här finns det en tavla med texten Choose a job you love and you will never have to work a day in your life, och det är väl så jag upplever det hela!! Är det inte fantastiskt?

Jaha, annars då?
Igår tog jag ner julstjärnan i fönstret. Det var dax nu. Tycker du inte?
;)

Och så var det ju den där shoppingen förra helgen. Det är jättefint i gästrummet nu. Och i vardagsrummet. Men pga det är det värre än någonsin i arbetsrummet. hmm... Måste ta tag i det där skitrummet snart.
Men inte nu. Nu är jag hungrig. Och nu ska jag äta räkor och kräftor.
Ikväll ska vi se Control på tv. Är den bra eller dålig? Någon som sett den?

God helg!
Kram
Fia

Inga kommentarer: