torsdag 3 mars 2011

Jaha...

Jag skulle ju blogga också... Tänkte göra det igår, men jag var så arg. Hade sån fruktansvärd mensvärk så jag inte kunde göra någonting efter 11,5 timmars arbete (kvällsmöte..). När jag kom hem åt jag och slog sedan på tvn. Det gick bara skit och jag hade så ont så jag blev arg! Jag ville inte veta av smärtan, inte känna den. Jag vände mig om i soffan för att sova - då skulle jag inte känna det längre tänkte jag. Jag vaknade emellanåt och hade lika ont, då blev jag ännu argare! Dumma dumma dumma!!! Kl. 22 bar O in mej till sängen, och jag var arg som ett bi! Och natten som kom underlättade inte direkt heller. Jag vaknade flera gånger av att jag hade ont. Vilka skitgrejer asså!
Idag har det varit lika samma. Har tagit några alvedon som har hjälpt ca 1,5 h men har sedan fått lika ont igen.

Jaja, skit samma. Det var iallafall därför jag inte bloggade igår. Och ja - ni märker ju att mitt humör inte är strålande! haha..

Jag slutar och gnäller nu, så hörs vi en annan dag istället!
Kram
Fia

1 kommentar:

Dempa & Jompa sa...

Fy din satckare... Jobbigt att ha så ont!!! Hoppas att det går över snart! Massa kramar