tisdag 29 mars 2011

Uppdatering för trogna läsares skull!

Jag tänker på er stackare som tittar in emellanåt och ser att jag fortfarande inte har skrivit något.. Jobbigt!
Anledningen är att jag har så mycket kul att göra så jag hinner/orkar inte med att blogga. När jag äntligen har stunder över så väljer jag att slappa istället för att blogga.
Men så kommer nu en liten uppdatering.

Jag jobbar. Massor. Skriver projektplan för mac-datorerna på jobbet, planerar utvecklingssamtal och föräldramöte, bakar till jobbet och gör filmer och bildspel till jobbet det också. Jag har mycket i huvudet, men tror att jag har råkoll. Så kommer jag på att renovering på Hönö är samma helg som examensfest i Alingsås. Och så kommer jag på att jag inte har tackat ja till examensfestens inbjudan! Vad 17.... Kanske lite för mycket att göra? Dags att stressa ner?

Bara 3 veckor kvar, sedan lägger sig allt överarbete på jobbet. Tillbaka till vardagen.

Däremellan har jag hunnit med besök i Lysekil, mys på Röe gård och drinkkväll med finaste vännerna. Och så allergitest på Sahlgrenska. Nu tittar jag på mitt tennisbollsstora blåmärke från blodådern som sprack av nålen. Det har bytt färg ungefär femtioelva gånger. Men det är lite matcho. Visst är jag häftig? Verkar jag inte vara lite cool iallafall med stort blåmärke?

Okej,
ni har fått er uppdatering.
;)
Fia

Inga kommentarer: