fredag 11 mars 2011

Lång vecka

Hej min fina vän och trogna läsare!

Det har hänt mycket i veckan. Mor o far har åkt till den stora staden, äpplet, utan min vetskap. Och apropå äpple så har elevdatorerna (mac) anlänt till skolan. Jag och barnen har packat upp dem och lekt lite på photo booth. Jag jobbade över till 18.30 i tisdags och var på utbildning till samma tid på onsdagen.

Åh vad skönt med äntligen fredag! Så gick jag till ica och funderade på fredagsmys mat.. Nåt som går snabbt. Jag orkar inte laga. Helst redan färdigt, men ändå god hemlagad mat. För första gången i mitt liv köpte jag färdig potatisgratäng. Jag vet! Fruktansvärt! Men jag orkade inte göra nåt annat! Hoppas ingen såg mig på ica... Så köpte jag entrecote och lösgodis. Så var kvällen gjord.

Jag har precis rättat klart elevernas språktester. Vi gjorde ett i aug och ett nu i veckan. Otroligt resultat! Maxpoäng är 35 och alla (med 2 undantag) ligger på minst 31 poäng. Strålande! Fantastiskt duktiga barn! (duktig fröken också?)

Ja, jag skryter. Jag är stolt och nöjd med veckan! Trots att det har varit mycket jobb och slitsamt.

Hur har din vecka varit?
Ha en fin helg!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulera Bobbo! // Jessica J

Fia sa...

Det ska jag!