lördag 4 september 2010

Lördag

God dag!


Jag har varit iväg en sväng. Åkte till Ikeas parkering där "sveriges största loppis" skulle äga rum. Åååååh va kul tyckte jag! Men nä... Vilken besvikelse. Det var inte så många som ställde upp. "Sveriges största floppis" om du frågar mej. Och bara skitsaker, så det var verkligen inget att ha. Vi åkte till fiskehamnen i majorna för typ "fiskehamnens dag" eller vad det var. Vi åt och sedan lämnade jag O där, i ett miniparadis för den med intresse.


Jag gick och köpte godis och hyrde 3 filmer. Mötte tvillingarna som jag hade förra året på jobbet, och den ena av dem har jag även i år. Underbara ungar! Kramar och babbel i 120. Deras mamma sa "Vad snygg du är, du har alltid så snygg stil!" Gissa om jag blev glad?!? Orden kom från (enligt mig) världens coolaste mamma! Och hon berömmer mina kläder!?



Gårdagens plan på hämtmat förvandlades till världens godaste hemgjorda fisksoppa! Gjord på alldeless färsk fisk och nyfiskade, salta goa räkor! Mmmm......

Som intogs i skenet av tända ljus. Nu väntar jag på att hösten ska komma. Med alla dess färger och hemmamys med regn utanför!




Nu ska jag sätta på den första filmen och inta soffläge!
Ha en skön lördag!

Puss o kram
Fia


Inga kommentarer: