söndag 19 september 2010

Shopping!

Kom nyss hem från fest hos Sandra. Kul var det!! Massa massa massa skratt!!!! Roliga spel, kul diskussioner, god mat och mumsigt godis! ;)


Jag hade långklänning från Monki, klockhalsband och så skärp från Tiger. Jag säger som jag brukar, You gotta love monki!!


Och så en rolig ring från Design Fosshagen! Kul va?!



Jag och mor var på stan i förmiddags. Vi gick in i en skoaffär och hon köpte ett par riktigt dyra boots i den första affären vi gick in i. Vi snackar 3000 spänn boots. När vi kom ut sa hon "Nu e jag på G!" och så gick vi in i nästa. Jag hittade en fin klänning, men för dyr tyckte jag. Hon hittade plagg efter plagg och så hittade jag en tunika. Men ack, så många hundralappar för en tunika.. nää... Och så gick mor och provade. Jag köpte inget, men hon shoppade!



I skoaffären. Kul tyckte jag!

När vi kom ut från denna affär sa hon "är det nåt du ska ha eller?" Jag svarade: "eh, ja, asså jag vill ju också kolla efter kläder, men då måste vi gå till affärer i min prisklass!" "Jaha! Jag är klar!" Sa hon så strosade vi vidare och så fick jag också shoppa en del.
Nu sitter jag i soffan med partykläderna på.... Det är alltid såhär när inte O är hemma. Han åkte iväg i eftermiddags. När han inte e här vill jag inte sova. Tycker inte om att sova själv. Har ingen att värma mina fötter mot! ;)
God natt fina du!
Sov gott!

Fia

Inga kommentarer: