onsdag 21 november 2012

Jag tar inte alls vara på dagarna.

...jag är jättelat och gör mest ingenting. Men det är väl också semester?!

Idag hittade jag en grocery store och my heart stopped for a second. Herregud! Plötsligt började jag sakna att handla och laga mat. Men jag fann mig snabbt. Ha! Inget slår ju Asiens gatumat mellan 7-20 kr, snabbt, gott och någon annan lagar den!
Men jag var smått lyrisk när jag gick där i alla fall! Grov fralla... Hårdost... Mangosteen.. Vaniljmunk för 1 SEK.. Och så en såndär plocksallad ni vet. Jag plockar vad jag vill ha, priset baseras på vikt. Min blev 15 SEK. Ja, dem sakerna damp ner i min korg! Mums!!

Regnade i morse, men nu är solen här, så nu måste jag skynda ut! Solbrännan från Gili är bortblåst.
Inga bilder har jag heller. Lat har jag blivit säger jag ju!

Chipp chopp..

Inga kommentarer: