söndag 11 november 2012

The sun makes my black-brown hair blond. I don't like.

Två bilder från före resan och två bilder från nu. På bloggens app kan jag inte styra i vilken ordning bilderna ska ligga tyvärr, så ni får själva lista ut vilka bilder som är vilka.

Jag berömmer mig själv för att jag var smart nog att boka klipp och färgtid hos frissan i januari. Det var ju lite konstigt att boka tre månader i förväg och de hade inte ens bokningen öppen för så långt fram i tiden. Med en post-it var det löst och ibland längtar jag till den dagen då jag ska få gå och fixa till frillan. Men så kommer jag på att jag har det jäkligt mycket bättre här, med fult hår och en soft vardag, än vad jag skulle ha det hemma med tråkvardag, tråkväder och fint hår. Så då rycker jag på axlarna åt mitt hår och slutar längta hem lika snabbt som jag började.

Gud vilket tråkigt blogginlägg! Om mitt hår... Jaja, det var det som var på mina tankar just nu, och här är min dagbok!

Tjipp och hej!


Inga kommentarer: