tisdag 11 december 2012

24 dagar kvar

Herregud asså! Det är dag 70 av 94. På fredag är det exakt 3 veckor till att jag ska landa i Sverige. Och nu pratas det om eventuell tidigareläggning av min hemresa pga dumma bakteriesjukdom. Eh?! Nej! Jag vill inte hem! Om jag förlorar 3 veckor av min 3 månaders resa.. Så är ju det inte så mycket. I tid. Men de 3 veckorna skulle betyda så mycket! Snälla snälla världen, be kind to me. Ge mig lite mer tid.

Det är en månad sedan jag var i solen. En månad sedan jag lämnade vackra Gili. Sedan var jag i Singapore och sedan på regniga Phuket. Därefter drog jag med mig stormen till aussie och så blev jag sjuk när solen kom. Jag längtar så efter sol och sandstrand! Snälla ge mig det innan jag måste till Sverige!

Snälla, snälla, snälla kroppen, svara på behandlingen snabbt! Dumma, dumma sjukdom. Skicka inte hem mig.




(Cassie och Georgia på besök. Transformers som jag kan va farliga, så skyddskläder på gäller!)

Inga kommentarer: