tisdag 18 december 2012

One day with nana

Eftersom aussieboy övergav mig när jag blev sjuk och drog, så tyckte nana att hon skulle ta mig runt en dag och turista lite!
Vi åkte till dolphin discovery center men ville inte betala 70 kr för att se djuren, haha... Nana sa jag vet ett ställe! Och det gjorde hon. Jösses vad delfiner vi såg!! Svåra att fånga på bild dock... Sushi till lunch. Åkte till ett naturreservat och Wellington dam. Och på vägen hem såg vi två flockar med kängurur. Finaste nana, tack för dagen!

Igen ber jag om ursäkt för såret på hakan. Tröstar mig med att det var det sista såret och det till och med är borta nu! Nu har jag "bara" blåmärken runt ögonen kvar, ser ut som blåtiror! Hur som helst, flygklar är jag och imorgon drar jag härifrån! Äntligen!


























Inga kommentarer: