fredag 1 juli 2011

Ett till...

...inlägg om ingenting. Det får ni stå ut med.

Så, 1 juli idag. Juni kom och gick ungefär som en helg. Så var det över lixom. Gick upp 10.30 idag. Hade vaknat ungefär 10 gånger innan dess, men låg kvar och drog mej och somnade om några gånger. Godis till frukost och om en timme börjar jag min 5 timmars långa (korta?) arbetsdag. Helt okej fredag!!

Vad händer ikväll då? Det är ju helg. Iron Maiden kanske? Ja, för Jocke o Emme iallafall! Ha så kul!!! Vi har inga planer. Föresten, igår såg vi The king´s speech. Sett den? Den var bra! Härlig film! Det märks inte i trailern, men filmen är faktiskt rolig också, inte bara allvarlig. Jag skrattade flera gånger.






Ja, jag tror att jag har babblat klart nu.
Min fina vän, ha en go fredag!!
Puss o kram,
Fia

1 kommentar:

Denise sa...

Hoppas ni får en god helg och att vi ses snart... Massa kramar från oss