lördag 2 juli 2011

Snart...

Hej min kära vän!

Tryckande värme idag.. Nästan olidligt. Men bara nästan. In i det sista så njuter man ändå. Visst är det härligt med sommar?! Snart semester...

Vi har kollat på bil idag. I ca augusti/september så säljer vi den bästa bilen någonsin... Volvo v50 momentum. Extra: keyless-system, blissvarnare, backsensor, taklucka. Den är svart, perfekt i lacken, snygg klädsel, flexifuel, dragkrok... Ja.. Jag kommer inte på mer. Fråga om du vill veta!
Det är den bästa bilen och jag hade aldrig någonsin sålt den om det inte vore för att O får en förmånsbil i det nya jobbet.
Så, nu har jag gjort lite reklam. Hör av dig om du är intresserad av att köpa.

Jo, O har ju fått nytt jobb. Skrivit på papper för Husqvarna constructions och sagt upp sig på nuvarande jobb. 5 arbetsdagar kvar har han, och sedan semester. Han är glad, lättad och förväntansfull. Jag tror verkligen han kommer få det toppen på nya jobbet.

Jag har 4 arbetsdagar kvar.. Sedan börjar min semester. Snart! På torsdag kl 15 åker jag direkt från jobbet till sthlm. Kul det ska bli!! Och sedan direkt till LA. 3 veckor precis blir jag borta. Så, min vän, vi ses inte på ett tag. Torsdag v 30 kommer jag hem igen. Sådär lagom jetlagad.

Ja, okej, jag fortsätter där jag började. Tryckande värme idag. Efter bilkollandet träffade jag Emme i Haga, strosade till avenyn och tillbaka, fika i Haga och 5 timmar efter "Hej!" sa vi "Hejdå!". En fin dag med finaste vännen!

Nu går mina tankar till familjen Thorsmyr/Höglind som har haft allt annat än underbart de sista dagarna... Största kramen till er!!!

Trevlig lördagkväll...
Fia