söndag 24 juli 2011

Hangover

Okej... 12 kvällar (hittills) har jag fått njuta av la la land... 3 av dem har varit klubbfria. En kväll var vi på shabbat, en kväll var vi hemma, bakade och tittade film, och en kväll var jag hemma själv för att jag inte hade något leg. Ganska intensiva kvällar som ni förstår! Igår kväll tog tröttheten mig med storm!!! För många drinkar, helt plötsligt dax o gå hem. Koka pasta (?!) och velande, skrattade åt varandra och sedan somnade Jo i soffan bredvid mig. Jag satt med datorn.

Vaknade av en duns! haha... oj, datorn i golvet... Vaknar senare igen av mickans (som gått till jobbet tidigt) text "Du sov med datorn hahhaha va fan!" haha...

På facebookchatten läser jag
"dags för dej att dra vidare till drömmarnas land du måste orka med morgon dagen, vill inte att du ska vara helt slut imorgon!!!!!!
Men sover du?????
eller dissar du mej bara :(:(
sluta jag blir sur :):)
Oki du har somnat!!!!! sov sött"

hahaha... jaaa.. härligt att starta söndagen med massa skratt åt min trötthet!
Nu är det dax att vakna till... Ladda om för en ny kväll i la... Om jag är sugen? njaaa.... Jag hade kanske föredragit en grillkväll i sverige....

Ha en fin söndagskväll!
Puss o kram

Inga kommentarer: