söndag 17 juli 2011

Lördag

Sa jag att jag var på shabbat? Nä, (eller??) men nu sa jag det (igen?). I fredagskväll. Wierd! Men kul att ha varit på! Sedan gick jag, mickan, zack och hans mamma på nyöppnad italiensk restaurang på 3rd. Så gick den enda icke-fest-kvällen till här! Shabbat shalom!!

Lördag och vi shoppade, lunchade och fixade naglarna på melrose. Hemma åt vi (igen) pizzaslicear på trappan, drack vin och mumsade svenskt godis som är efterlängtat här.. Nicole kom också förbi en sväng! På kvällen blev det mexikanskt (äta igen...) med johanna, carro, dell och andy. Några drinkar och vidare till en klubb och dansade till riktigt bra musik! Sedan vidare till en annan klubb som var riktigt dålig.. haha... Men vad gör det imorgon?




Lunch


Fixa naglar



Pizza, godis, mys och Nicole på trappan!

Mexikanskt..


och till sist klubb..


Nu är kl snart 4 på natten och jag ska sova! Ladda för en ny händelserik dag imorgon!
Ni som redan har påbörjat söndagen får ha en bra dag!
Puss o kram
Fia

Inga kommentarer: