onsdag 13 juli 2011

Hello california!

Resan gick bra. Sov typ ingenting sista natten i sverige, så jag somnade direkt när jag satte mej ner på planet tisdag morgon! haha.. Vaknade av massa ljud när planet lyfte, men somnade om på 30 sek igen! Vaknade av att de puttade på mej när jag fick mat. Somnade igen. Vaknade när de puttade på mej för att hämta skräpet (=maten jag inte ätit), och somnade igen. Jag var så trött så jag orkade inte äta! Så vaknade jag lagom till landning i NY.

Okej. Hämta ut väska, massa kontroller, checka in väska igen. 2 timmars fb och skype och sedan boarding igen! Såg en film på datorn och så somnade jag sen. Vaknade av att vi smällde i marken! Oj, framme.. hahah... Så, ja, resan har gått bra! Sov en del. Åt dock inget. Mumsar godis nu och väntar på att Mickan ska komma hem från jobbet. Sedan blir det sova. Klockan är kvällen.

God kväll LA, god morgon sverige!
Puss o kram
Fia

1 kommentar:

Mamma Bobbo sa...

Gott o höra att du är framme!! Var rädd om dej. Krama Mickan //mamma