tisdag 12 juli 2011

Strandad?!

Ingen blogg igår (måndag)! Linda o Anders lämnade mig i deras lght på Lidingö ca kl 15 för en semestertur till Halmstad och Småland. Eh, ja, det var planerat så asså. Dem övergav mig inte! ;) Jag hade lite fix och göra på internetbanken och på forex hemsida med det nya tillfälliga visakortet inför resan, sedan slår jag lätt ihjäl några timmar på bloggar, fb, tv, med mera. Men icke! Jag blev strandsatt! Internet lade ner och jag kunde inte göra nåt.

Så bilder från sthlm får ni när jag är i LA. Sitter på mellanlandning i NY nu.

Lite kändisyra i sthlm! hahah.... Lilla Sibel från idol 2005 var på bion på lidingö. Cimon med C från paradise hotel vinkade till oss på gatan och självaste kungen, vår konung (eller??) körde om oss med bilen.

Jaha, nu är det boarding.
Hejdå NY, hej LA!

Puss o kram,
Fia

Inga kommentarer: