söndag 31 juli 2011

Sova?

Jetlag! Jag har aldrig upplevt det såhär förr! Är det svårare att flyga österut? Eller är det bara för mej det var det?
Första natten hemma sov jag kl 22.30-5. Andra sov jag 1.30-6.
Natten till idag, tredje natten hemma sov jag typ inte alls. Sov 24-1 och sedan sov jag oroligt mellan 1 och 4, drömde, frös, vaknade av musik, av ljud, av ljuset... Sedan låg jag vaken till 4.30 och hade panik! Måste sova!!! Vi sov på hönö efter kusinträff. Kl 4.30 fick jag nog och körde hem. Hemma 5.30 och låg vaken en timme till. Sov 6.30-11.30. Skönt! Riktigt riktigt skönt! Laddad för en ny dag och åkte tillbaka till släkten på Hönö.
Hela dagen har jag hållit mig vaken och hoppas nu att jag äntligen ska komma i fas!! Jag hoppas på minst 8 timmars sömn i natt!

God natt people!
Puss
Fia

Inga kommentarer: