onsdag 6 juli 2011

Kärleken

Jag har fått ont i magen! Inför resa brukar jag alltid få massvis med eksem. Oftast pga stress. Positiv stress såklart - i och med längtan. Men också negativ stress för att jag packar i sista stund, stannar uppe sent på natten för att göra klart det jag inte hunnit. Men denna gången har jag inte fått eksem! Jag har varit ute i god tid och packat. (inte klart än dock!) Och hur det var med den positiva stressen så har jag inte tänkt så mycket på att jag ska åka faktiskt. Dels för att jag har så mycket på jobbet, så det har känts som att det är långt kvar. Och dels för att jag inte vill tänka på flygresan jag ska göra själv, då blir jag ett nervvrak. Så, inga eksem! (än...)

Däremot har en magont smugit sig på under eftermiddagen. Jag inser att det är sista dagen jag tillbringar med min O på väldigt länge. Ja, väldigt var väl att ta i. Det är inga 2 månader som det var när jag åkte till Bangladesh, tack och lov. Nä, men det är länge iallafall. 3 veckor är väl länge?

Han är och handlar nu, men sedan ska jag ta tillvara på varenda minut ikväll. Extra många pussar o kramar. Jag blir alltid så här när vi ska vara isär... Jobbiga känsla! Det är väl bra att ta vara på varandra, men känslan är inte skön!



Jaja, nu ska jag packa, fixa och umgås med min man.
Nästa gång vi hörs så har jag semester! :D
Ha en skön kväll!
Fia

Inga kommentarer: